Держспоживслужба перевірить сексистську рекламу у Києві

Йдеться про зовнішню рекламу, яка розміщена на лайтбоксах в центрі Києва і містить дискримінаційні тексти.

Держспоживслужба у Києві розпочала розгляд справи щодо порушення законодавства про рекламу, яка принижує честь та гідність жінок.

Про це повідомляється на сайті відомства.

Йдеться про зовнішню рекламу, яка була розміщена у центрі Києва на лайтбоксах та містила відверто дискримінаційні і провокаційні тексти на кшталт «Жінка керівник – завжди стерво», «Кар’єристка – мати зозуля».

Фото: facebook.com/nashkiev

Рекламна продукція посилається на Спілку сексистів України.

«Розміщення реклами такого характеру викликало хвилю обурення серед громадян, у тому числі народних депутатів України», — йдеться у повідомленні.

Тому Держпродспоживслужба планує зупиненити розповсюдження цієї «образливої реклами та притягнути до відповідальності рекламодавця».

У відомстві зазначили, що вже звернулися в рекламне агентство, яке розміщувало рекламу, і зажадали надати необхідні документи з метою встановити замовників і залучити їх до відповідальності.

Нагадаємо, в кінці жовтня в центрі Києва з'явилося кілька рекламних лайтбоксів з провокаційними висловлюваннями на адресу жінок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Продати «жінку»: як в Україні протидіють сексизму в рекламі?