Diesel випустив колекцію одягу у співпраці з власником кіоску шаурми

Італійська дизайнерська компанія Diesel представила нову колекцію одягу, створену за співпраці з власником кіоску шаурми в Берліні

Італійська дизайнерська компанія Diesel представила нову колекцію одягу, створену за співпраці з власником кіоску шаурми в Берліні.

Про це повідомляє німецьке видання Welt.

Точка продажу під назвою Mustafa Gemuse Kebab є відомою в Берліні через якісні та смачні страви, та завжди має багато покупців.

Diesel замість лімітованої колекції одягу lookbook випустила cookbook (куховарську книгу). У колекції буде лише 4 тисячі предметів одягу — це кепки, футболки, толстовки та джинси. На них розмістили зображення, які уміщують разом логотип як модного бренду, так і кіоску Мустафи. Точку продажу також переобладнали під новий логотип.

Колекція вже анонсована на офіційному сайті Diesel, а в магазинах її продаватимуть лише в Берліні, Франкфурті, Кельні та Мюнхені.

У Diesel кажуть, що такою колекцією показують переваги кебабу перед «розкішшю модних брендів». Компанія заохочує покупців думати інакше, не замислюючись над серйозністю.

Раніше Diesel представив рекламу джинсів, зняту у київській їдальні. Бренд Diesel вже знімав рекламний ролик у Києві.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому іноземці знімають кліпи та рекламу в Україні