Для United24 створила рекламну кампанію одна з найбільших креативних агенцій Британії

Одна з найбільших креативних агенцій Великої Британії Pablo розробила рекламну кампанію для фандрейзингової платформи United24, яка збирає гроші на потреби України.
Про це повідомила пресслужба самої United24.
Креативники Pablo, які працюють з Adidas, Nutella, Citroën та іншими великими брендами, створили туристичні постери у ретро-стилі, які запрошують до України. На них зображені історичні будівлі й туристичні місця, зокрема й пошкоджені російськими ракетами.
За допомогою QR-коду можна зробити внесок на відбудову України.
Кампанія вже потрапила у шорт-лист британського професійного видання PR Week, яке пише про індустрію піару та комунікацій.
Через платформу United24 з 5 травня по 21 грудня на потреби України вже зібрали 250 мільйонів доларів.
Що таке UNITED24
Це фандрейзингова платформа для збору пожертв на підтримку України. Усі охочі з будь-якої країни можуть пожертвувати гроші та отримати звіт щодо зібраних коштів.
Гроші надходять на офіційні рахунки НБУ, прив’язані до міністерств. Пожертвувати можна на один із трьох напрямків: армію та розмінування, гуманітарну й медичну допомогу або на відбудову України.
Нацбанк звітує про збір раз на день, а міністерства звітують про розподіл та використання грошей раз на тиждень.
Амбасадорами платформи вже стали футболіст Андрій Шевченко, тенісистка Еліна Світоліна, сценарист Лієв Шрайбер, співачка Барбра Стрейзанд, гурт Imagine Dragons та актор Марк Гемілл, який зіграв Люка Скайвокера у «Зоряних війнах».
- Поділитися: