До Москви прибули слідчі у справі збитого на Донбасі MH17

До Москви прибули представники міжнародної слідчої групи, яка з’ясовує обставини катастрофи малайзійського літака рейсу MH17 у небі над Донбасом влітку 2014 року.

До Москви прибули представники міжнародної слідчої групи, яка з’ясовує обставини катастрофи малайзійського літака рейсу MH17 у небі над Донбасом влітку 2014 року.

Представник цієї групи Вім де Брюйн повідомив, що делегація слідчих, прокурорів і поліцейських перебуватиме в Москві два дні, передає «Радіо Свобода».

Він не повідомив, з ким саме зустрічатимуться представники міжнародного розслідування, і сказав, що не робитиме жодних заяв за підсумками поїздки до Москви.

За даними агентства «Інтерфакс», слідчі зустрінуться з представниками оборонного сектора Росії.

До слідчої групи входять експерти з Австралії, Бельгії, Малайзії, Нідерландів, України, очолює цю групу прокуратура Нідерландів.

Літак Boeing 777, що здійснював рейс MH17 (Амстердам - ​​Куала - Лумпур), було збито 17 липня 2014 поблизу Тореза Донецької області. Загинули всі, хто перебував на борту - 298 осіб. Тіла загиблих з місця аварії доставляли на поїзді до Харкова, потім транспортували літаками в Нідерланди.

За даними представників української влади, а також кількох незалежних досліджень, літак збили з територій донецьких бойовиків за допомогою зенітногоракетного комплексу Бук, переданого їм Росією. Росія неодноразово заперечувала свою причетність до авіакатастрофи, пропонуючи різні версії вини України.

У Нідерландах 13 жовтня на авіабазі Гілзе-Райен оприлюднилирезультати техічного розслідування катастрофи рейсу МН17. За висновками розслідування, характер уражень чітко вказує на конкретну модель ракети - 9N314М. Вона розірвалася в кількох метрах від лівої частини кабіни літака.

Росавіація виступила з офіційною заявою, коментуючи публікацію технічного звіту по розслідуванню катастрофи рейсу МН17, у якій заявила, що уражальні елементи, знайдені на місці падіння Боїнгу, не відповідають вказаним у звіті Ради безпеки Нідерландів.

Напередодні нідерланського звіту російський збройний концерн Алмаз-Антей з посиланням на власну симуляцію заявив, що літак не могли збити з «Буку» нової модифікації.

Росавіація направила Нідерландам листа в якому стверджується, що нідерладські фахівці неправильно визначили просторове положення ракети щодо літака в момент його ураження і зону її пуску.

Засновник Bellingcat Еліот Гіґґінс назвав звіт росіян «демонстрацією для російських ЗМІ».