За даними Національного банку України, у 2019 році більшість скарг українців на банки та фінансові компанії стосувалися оманливої реклами кредитів та депозитів.

Про це повідомили у прес-службі Нацбанку.

Там зазначають, що такі явища порушують права споживачів фінансових послуг.

«Серед скарг: оманлива реклама депозитів, різна процентна ставка у договорі та під час фактичного розрахунку, збільшення кредитного ліміту для погашення попереднього боргу, самовільне списання коштів із зарплати чи інших нарахувань у рахунок погашення боргу, продовження депозиту без погодження із споживачем та інші порушення», — повідомляють у Нацбанку.

Загалом у 2019 році українці подали майже 17 тисяч скарг на банки на інші фінансові установи — це на 3,7 тисячі скарг більше, ніж у 2018 році.

У Нацбанку нагадують, що відповідно до нового закону про захист прав споживачів фінансових послуг, скарги громадян розглядає спеціальний підрозділ НБУ — Управління захисту прав споживачів фінпослуг.

Нагадаємо, це скликання Верховної Ради ухвалило закон про захист прав споживачів фінансових послуг. Президент підписав цей закон 16 жовтня. Відповідно до закону, з 1 червня 2020 року всі банки будуть зобов’язані повідомляти чесну інформацію про свої кредити та депозити у рекламі.

12 червня у Нацбанку створили окремий підрозділ для захисту прав споживачів фінансових послуг.

Поділитись: