Швидкісний експрес із Києва до аеропорту «Бориспіль» зламався наступного дня після його запуску. За словами водія експресу, виникла проблема із двигуном, тому поїзд не заводився.

Експрес Київ-Бориспіль виїхав об 11:01 з вокзалу і мав прибути до аерпорту об 11:38, через 37 хв. Однак, через вимушену зупинку, потяг прибув до Борисполя близько 13-ї години. Його відбуксирував інший потяг.

«До аеропорту 5 км і ось уже 12:15, а ми досі стоїмо», — розповів кореспондент Громадського з місця події. 

Під час зупинки не працював туалет, вимкнули опалення.

«У мене рейс о 12:45 в Доху в Катар, з Катару в Австралію. Через затримку потяга я не зможу вилетіти. Це якесь свавілля», — розповів Даніель, один із пасажирів потяга. Аби встигнути на рейси, деякі пасажири вискочили з потяга.

«Мій рейс відправляється за годину. Хто компенсуватиме мені втрати? Хто купуватиме новий квиток. Ми застрягли тут. Я не встигну на свій літак. Я певен, що ніхто нічого не компенсує мені. Вони мали враховувати графік вильоту рейсів. Якщо вони знали, що є якісь проблеми, вони мали організувати трансфер для пасажирів до аеропорту ще на першій зупинці, але цього не сталося і ось ми тут. А мій літак відправляється о 13:10, за 55 хв, тож у мене немає шансів встигнути», — розповів австрієць Мартін, який сьогодні планував повернутися додому у Відень.

Провідниця експресу Ірина Таран зазначила, що пасажирам, які не встигають на свої рейси, слід звертатися до авіакомпаній. Відтак пасажири намагалися зв'язатися з авіакомпаніями, аби вони затримали вильоти.

Глава Укрзалізниці Євген Кравцов повідомив, що усі пасажири встигли на свої рейси. Одного пасажира переєстрували на рейс до Дохи на 2 грудня.

«Зараз вже нема затримок у графіку швидкісного сполучення до аеропорту Бориспіль», — додав він о 14:35.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Поїздка експресом Київ-Бориспіль коштувала мені 550$ — пасажир, який спізнився на літак

«Укрзалізниця детально розслідує причини технічної несправності, що виникла, та докладе максимуму зусиль для неповторення прикрої ситуації. Змушені також вчергове нагадати пасажирам, що у погодних умовах, що склалися, свої поїздки слід планувати завчасно та брати до уваги можливі форс-мажорні обставини», — додали у компанії.

«З людьми, які потребують компенсації, ми будемо працювати, нікого не залишимо, все зробимо. Як треба буде (компенсувати – ред.) будемо з людиною розмовляти, дивитися)» - відповів керівник південно-західної залізниці Роман Веприцький на запитання журналіста Громадського про компенсацію для пасажира, який спізнився на літак.

Він переконаний, що інцидент не вплине на кількість охочих скористатися експресом.

Вранці 1 грудня Кравцов радив людям їхати в аеропорт експресом, аби уникнути заторів. 

«Є порада: якщо збираєтесь в аеропорт — то їхати треба лише «Kyiv Boryspil Express». Ціна від сантиметрів снігу на дорогах не залежить — фіксовані 80 грн. Таксисти сьогодні просять у 5 разів дорожче — від 400. Почніть подорож не у заторах», — писав він.

Нагадаємо 30 листопада у Києві запустили перший експрес до Борисполя.

Раніше стало відомо, що експрес Київ-Бориспіль курсуватиме між залізничним вокзалом Києва Київ-Пасажирський та аеропортом Бориспіль цілодобово.

Інтервал між рейковими автобусами становитиме близько 1 години, однак зранку та ввечері його зменшать до 27-44 хвилин. Дорогою експрес робитиме лише одну двохвилинну зупинку на вокзалі «Дарниця».

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ Місяць до старту електрички Київ-аеропорт Бориспіль: репортаж-експеримент

Поділитись: