ENRU

Facebook судитиметься з російською платіжною системою за домен — Коммерсант

Американська корпорація Facebook Inc. направила лист у Центр фінансових технологій з претензією і вимогою безоплатно передати їй домен facebook.ru.

Про це пише «Коммерсант» з посиланням на текст самого листа, який є у видання.

У даний час з цього домену йде автоматична переадресація на сайт російської платіжної системи «Золота корона». Корпорація в своєму зверненні до платіжної системи зазначила, що Facebook Inc. була заснована в 2004 році, є власником однойменної соціальної мережі і правовласником товарного знака facebook в різних написаннях.

З листа випливає, що доменне ім'я facebook.ru відтворює зареєстрований товарний знак, що є неприйнятним для американської корпорації.

Керівництво Facebook посилається на ст. 1515 Цивільного кодексу РФ, яка передбачає накладення відповідальності за використання чужого товарного знака та покарання у вигляді компенсації до 5 млн рублів або подвійної суми вартості ліцензії на товарний знак.
Терміни передачі спірного домену американська компанія позначила: до 30 вересня російська компанія на вимогу власника всесвітньої соцмережі повинна передати йому цю адресу. Видання додає, що Facebook Inc. доведеться відстоювати своє право на домен у суді, оскільки в російській компанії не відмовилися добровільно від його використання.

У прес-службі Facebook Inc. від коментарів відмовилися.

Представники ЗАТ ЦФТ, в свою чергу, відзначили, що вони придбали цей будинок у 2005 році, а Facebook з'явився в Росії в 2008 році.

«За попередні 12 років претензій від Facebook Inc. або будь-якого іншого особи щодо домену нам не надходило», — зазначили в прес-службі ЦФТ. Серпневий лист на вивченні у юристів.

Опитані виданням експерти пояснили, що мета російської компанії — реєстрація для продажу домену Facebook Inc. після її приходу в Росію. За словами партнера юридичної бюро «ТМ Дефенс» Яни Брутман, така реєстрація може бути «черговою піратською практикою», яка була спрямована на залучення аудиторії шляхом використання чужого товарного знака.

Раніше повдомлялось, що Facebook створив новий спосіб боротьби з фейками у соцмережі.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram