Facebook тестує розподіл новинної стрічки на дві частини
Компанія Facebook тестує розподіл новинної стрічки у соцмережі на дві колонки, відокремлюючи комерційні повідомлення від новин друзів
Компанія Facebook тестує розподіл новинної стрічки у соцмережі на дві колонки, відокремлюючи комерційні повідомлення від новин друзів.
Про це повідомляє Reuters.
Така ідея наразі тестується у шести країнах — Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці. Швидше за все, це триватиме кілька місяців.
Компанія при цьому не планує провести глобальне тестування для усіх користувачів соцмережі по всьому світу.
Зазначається, що такі зміни можуть змусити комерційні компанії, ЗМІ та навіть спортивні команди платити, аби їхня реклама з’являлася у стрічці користувачів.
Раніше Facebook розробив функцію для боротьби із фейковими новинами.
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
- Поділитися: