ENRU

Facebook тестує власне телебачення

Facebook починає виходити на ринок потокового відео, запускаючи сервіс Watch, пише Fortune.com

Це редизайн вкладки «Відео», де відтепер можна буде дивитися не лише відео користувачів, а й виготовлені спеціально для сервісу шоу і спортивні трансляції.

«Facebook зробив найбільший на сьогодні крок, щоби конкурувати на телевізійному ринку, розширивши відео-пропозиції, від професійного жіночого баскетболу до показу сафарі та програми для батьків», — ідеться в повідомленні.

Watch наразі знаходиться в тестовому режимі для деяких регіонів США.

Деякі відеопрограми триватимуть понад 10 хвилин, що набагато перевищує час, який користувачі зазвичай приділяють на перегляд відео в соцмережах.

За словами продакт-менеджера Facebook Деніела Денкера, користувачам подобається випадково потрапляти на відеролики в стрічці, але також до вподоби й окрема стрічка для перегляду відео.

Вкладка Watch буде персоналізованою: перш за все до неї потраплятимуть програми, які подобаються друзям.

Раніше повідомлялося, що YouTube додав вбудований чат у мобільну версію. 

Підписуйтесь на наш канал в Telegram