ENRU
BBC

Facebook тестує власне телебачення

Facebook починає виходити на ринок потокового відео, запускаючи сервіс Watch, пише Fortune.com

Це редизайн вкладки «Відео», де відтепер можна буде дивитися не лише відео користувачів, а й виготовлені спеціально для сервісу шоу і спортивні трансляції.

«Facebook зробив найбільший на сьогодні крок, щоби конкурувати на телевізійному ринку, розширивши відео-пропозиції, від професійного жіночого баскетболу до показу сафарі та програми для батьків», — ідеться в повідомленні.

Watch наразі знаходиться в тестовому режимі для деяких регіонів США.

Деякі відеопрограми триватимуть понад 10 хвилин, що набагато перевищує час, який користувачі зазвичай приділяють на перегляд відео в соцмережах.

За словами продакт-менеджера Facebook Деніела Денкера, користувачам подобається випадково потрапляти на відеролики в стрічці, але також до вподоби й окрема стрічка для перегляду відео.

Вкладка Watch буде персоналізованою: перш за все до неї потраплятимуть програми, які подобаються друзям.

Раніше повідомлялося, що YouTube додав вбудований чат у мобільну версію. 

Підписуйтесь на наш канал в Telegram