ENRU

Facebook виявив відправлену з російських акаунтів рекламу щодо виборів у США

Facebook виявив, що з червня 2015-го  до  травня 2017-го року у соцмережі з'явилася оплачена політична реклама, яку поширювали з російських акаунтів.

Як повідомляється у блозі соціальної мережі, частина реклами була спрямована на «провокацію протиріч в США перед президентськими виборами». Загальна вартість такої реклами склала 100 тисяч доларів.

Близько трьох тисяч рекламних записів виявилися пов'язані з 470 несправжніми сторінками і акаунтами, які порушують правила соцмережі.

«Наш аналіз показує, що ці сторінки були пов'язані між собою і, ймовірно, діяли з Росії», — ідеться у повідомленні.

Керівництво соцмережі заблокувало усі виявлені акаунти.

Компанія також з'ясувала, що повідомлення публікувалися з комп'ютерів з американськими IP-адресами, але з настройками російською мовою. Facebook уточнив, що при цьому було розіслано 2,2 тисячі «потенційно політичних» повідомлень, вартість розсилки склала 50 тисяч доларів.

Більша частина реклами не відносилася безпосередньо до виборів в США або конкретного кандидата. Повідомлення поширювали інформацію на «суперечливі» соціальні і політичні теми, зачіпаючи в тому числі проблеми ЛГБТ-спільноти, расизм, проблему мігрантів та зброї.

У Facebook зазначили, що передали цю інформацію владі США, яка проводить своє розслідування.

Раніше повідомлялося, що ФБР підозрює Росію у поширенні фейків у день виборів президента США. ФБР почала розслідування про втручання Росії у вибори США У лютому 2017-го.

У липні в Конгресі попросили Facebook дати свідчення про втручання РФ у вибори президента США. Представники компанії тоді заявили, що заперечують можливість впливу Росії на поширення новин в соцмережі, але пообіцяли співпрацювати з чиновниками в ході розслідування.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram