Facebook виявив відправлену з російських акаунтів рекламу щодо виборів у США
Близько трьох тисяч рекламних записів виявилися пов'язані з 470 несправжніми сторінками, які діяли з РФ.
Facebook виявив, що з червня 2015-го до травня 2017-го року у соцмережі з'явилася оплачена політична реклама, яку поширювали з російських акаунтів.
Як повідомляється у блозі соціальної мережі, частина реклами була спрямована на «провокацію протиріч в США перед президентськими виборами». Загальна вартість такої реклами склала 100 тисяч доларів.
Близько трьох тисяч рекламних записів виявилися пов'язані з 470 несправжніми сторінками і акаунтами, які порушують правила соцмережі.
«Наш аналіз показує, що ці сторінки були пов'язані між собою і, ймовірно, діяли з Росії», — ідеться у повідомленні.
Керівництво соцмережі заблокувало усі виявлені акаунти.
Компанія також з'ясувала, що повідомлення публікувалися з комп'ютерів з американськими IP-адресами, але з настройками російською мовою. Facebook уточнив, що при цьому було розіслано 2,2 тисячі «потенційно політичних» повідомлень, вартість розсилки склала 50 тисяч доларів.
Більша частина реклами не відносилася безпосередньо до виборів в США або конкретного кандидата. Повідомлення поширювали інформацію на «суперечливі» соціальні і політичні теми, зачіпаючи в тому числі проблеми ЛГБТ-спільноти, расизм, проблему мігрантів та зброї.
У Facebook зазначили, що передали цю інформацію владі США, яка проводить своє розслідування.
Раніше повідомлялося, що ФБР підозрює Росію у поширенні фейків у день виборів президента США. ФБР почала розслідування про втручання Росії у вибори США У лютому 2017-го.
У липні в Конгресі попросили Facebook дати свідчення про втручання РФ у вибори президента США. Представники компанії тоді заявили, що заперечують можливість впливу Росії на поширення новин в соцмережі, але пообіцяли співпрацювати з чиновниками в ході розслідування.
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
- Поділитися: