Facebook заборонила страховикам аналізувати сторінки клієнтів

Британська страхова компанія Admiral аналізувала пости своїх клієнтів в соцмережах і оцінювала їх за манерою висловлюватися. Порядні водії могли розраховувати на більш вигідну страховку або знижку. Facebook заборонив компанії таку ініціативу

Британська страхова компанія Admiral аналізувала пости своїх клієнтів в соцмережах і оцінювала їх за манерою висловлюватися. Порядні водії могли розраховувати на більш вигідну страховку або знижку. Facebook заборонив компанії таку ініціативу.

Про це повідомляє Funscience.today

«Facebook закрила компанії доступ до призначених для користувача даних. Страховик Admiral обіцяв своїм клієнтам, які пройшли тест на благонадійність, знижку в розмірі $429 на щорічну автомобільну страховку», — йдеться у повідомленні.

Як зазначається, індекс порядності та надійності вираховував спеціальний алгоритм, розроблений дослідником Admiral Йоссі Борінштейном.

«Бажаючі отримати бонус від компанії реєструвалися на сайті послуг firstcarquote через Facebook, після чого програма аналізувала їх публікації і лайки в соцмережі», — сказав Борінштейн.

Згідно з повідомленням, використання водіями коротких і ємних постів, складання списків і згадка конкретних локацій вважалися ознаками сумлінності.

У той час як активне застосування знаків оклику і категоричних слів «завжди» і «ніколи» програма розпізнававла як риси самовпевненості. Таким клієнтам знижка не надавалася.

Запущена на цьому тижні програма була одразу ж заблокована за рішенням адміністрації Facebook. Користувачі як і раніше можуть увійти на сайт через соцмережу, проте Admiral не зможе дослідити їх дані.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook боротиметься з фейковими новинами — Цукерберг

Зазначається, що ініціатива страхової компанії порушила політику Facebook, згідно з якою дані соцмережі заборонено використовувати для оцінки благонадійності клієнтів тих чи інших компаній.