Персональний сендвіч: як заробити на нестандартному фаст-фуді — БІЗНЕС-ПЛАН
Чим відкриття фаст—фуду по франшизі відрізняється від самостійного старту бізнесу? Яку локацію для свого закладу обирати, щоб він був успішний? З'ясовуємо у Бізнес—плані.
Вадим Бортник, 33 роки, — засновник національної мережі фаст-фуду Freshline. Перший сендвіч-бар відкрив у 2009 році у Харкові, звідки родом сам. Старт не мав успіху через невдале розміщення. Друга точка теж провалилася. Але всі наступні були успішними. Зараз їх півсотні, а у планах підприємця довести їх кількість до 100.
Концепція нешкідливого фасту-фуду, ще й такого, коли клієнт сам обирає начинку до сендвіча, — не оригінальна ідея. Вадим каже про це відкрито: свого часу він намагався купити у Subway франшизу для України, але ті поки що не збираються виходити на український ринок.
Компанія Subway була заснована в 1965 році. Сьогодні це найбільша мережа швидкого харчування, що працює за принципом франчайзингу та нараховує понад 44 000 ресторанів по всьому світу.
Франшиза (або точніше, франчайзинг) — це «оренда» певного бренду або торгової марки, придбання права користуватися всіма її напрацюваннями, технологіями, репутацією для отримання власної вигоди у вигляді прибутку. За це натомісьть потрібно заплатити паушальний внесок — одноразовий платіж та роялті — періодичні відрахування за користування брендом.
Перша у світі франшиза з'явилася в 1851 році у США, коли Айзек Зінгер вирішив продавати свої швейні машинки і ремонтувати їх через інші руки — дистриб'юторів.
Наразі у світі діє близько 30 тис. франчайзингових мереж у більш ніж 100 країнах, з тьома млн підприємств і з оборотом біля $4 трлн.
Щоб відкрити свій сендвіч-бар знадобиться $25 000-$40 000. Найбільше грошей піде на оренду або будівництво приміщення
Не дивно, що Вадим зупинився на фаст-фуді і сендвічах зокрема. Адже ось 7 найуспішніших світових франшиз за інформацією видання Entrepreneur:
7-Eleven, McDonald's, Subway — продукти харчування
Servpro — послуги та засоби для догляду за домом
Supercuts — перукарня
Hampton by Hilton — готельний бізнес
Jimmy John's Sandwiches — продукти харчування
У випадку Freshline зараз розподіл власних і франчайзингових точок нині майже 50/50. До речі, кожну нову точку, її архітектурний план розглядає і затверджує спеціальна оціночна група і архітектори. Команда Вадима висуває до приміщення наступні критерії.
Площа — від 25 до 75 кв.м.
Трафік — від 1000 осіб на годину
Наявність великих панорамних вікон
Мінімальна кількість сходинок
Наявність видимої вуличної реклами
Електроенергія — від 15кВт
Швидкість інтернету — від 10 МБ/сек.
Загальна виручка в місяць в середньому становить $ 9144. Із цієї суми 85% — щомісячні витрати, решта і буде вашим прибутком
Щоб відкрити свій сендвіч-бар знадобиться $25 000-$40 000. Найбільше грошей піде на оренду або будівництво приміщення
В компанії підрахували, що загальна виручка в місяць в середньому становить $ 9144. Із цієї суми 85% — щомісячні витрати, решта і буде вашим прибутком.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ ІНШІ ВИПУСКИ ПРОГРАМИ БІЗНЕС-ПЛАН
«Бізнес-план» — проект Hromadske.ua спільно з Currenttime.tv про реальні історії з життя малого та середнього бізнесу в Україні.
- Поділитися: