Фінно-український стартап PromoRepublic, який допомагає маркетологам, малому та середньому бізнесу створювати контент для соціальних мереж, вийшов на першу сходинку категорії Tech на сайті інноваційних продуктів Product Hunt.

Про це повідомляє AIN.ua

Згідно з повідомленням, поки PromoRepublic є найпопулярнішим проектом дня. Лідерство на платформі приносить стартапу від ста нових реєстрацій на годину.

За два роки існування проект отримав інвестиції в кілька сотень тисяч євро, взяв участь в програмах чотирьох стартап-акселераторів в Україні, Естонії, Чилі та Фінляндії, та зумів закріпитися в Гельсінкі і отримати фінансування від місцевого фонду.

Раніше в Україні запрацював Hi Tech Office для підтримки нових проектів у галузі високих технологій.

Поділитись: