Французький автовиробник видалив свою рекламу у Єгипті через звинувачення у нормалізації сексуальних домагань
Французька автомобільна компанія Citroën змушена була видалити рекламу свого крос—хетчбеку C4 через звинувачення у нормалізації сексуальних домагань. У ролику водій використовує камеру машини, щоб сфотографувати жінку на вулиці без її згоди.
Про це пише BBC.
Кадри, де єгипетська знаменитість Амр Діаб фотографує жінку за допомогою камери у машині, а потім розглядає фото у телефоні, викликали хвилю критики у країні.
«Хто вирішив, що буде гарною ідеєю зробити рекламу, яка сприяє сексуальним домаганням у країні, де 98% жінок вказали, що зазнавали домагань у певний момент свого життя?», ㅡ написала єгипетсько-американська журналістка Рім Абделлатіф.
У рекламному ролику Амр Діаб та акторка, яку він сфотографував у машині, пізніше, схоже, стають парою та вже разом проводять час у машині. Однак в Instagram єгипетського підрозділу Citroën розкритикували компанію за такий підхід. Користувачі зазначали, що це може поширити хибну думку, що фотографування жінок без дозволу призведе до побачення, хоча насправді за це загрожує покарання.
«Найсумніше у рекламі Амра Діаба те, що вся команда не усвідомила помилку. Ніхто не заперечив проти фотографування дівчат на вулицях без їхньої згоди», ㅡ написала письменниця Амаль Альгаріті.
Після хвилі критики компанія Citroën оголосила, що видалила рекламний ролик, та вибачилась.
За даними Фонду ООН у галузі народонаселення, у Єгипті сексуальні домагання є широко поширеною і серйозною проблемою: за цим показником країна посідала друге місце у світі після Афганістану.
А за результатами дослідження 2013 року, проведеного «ООН-Жінки», понад 99,3% опитаних єгипетських дівчат і жінок повідомили, що зазнали певної форми сексуальних домагань у своєму житті. Також 82,6% казали, що не відчували себе в безпеці на вулиці, та 86,5% ㅡ у громадському транспорті.
- Поділитися: