ENRU

Французький дизайнер створив «екологічну версію» логотипів відомих брендів

Французький дизайнер Сільвіан Бойєр розробив серію «екологічних версій» відомих логотипів, в яких використовується до 39% менше чорнила в порівнянні з оригіналами.

Основна ідея проекту Ecobranding полягає в тому, що невеличкими змінами в емблеми компаній можна істотно заощадити фарбу, а відповідно і електроенергію, яку використовує техніка для друку логотипів, пише CNN.

Тим самим перероблені версії емблем дозволять зменшити негативні наслідки від роботи електростанцій, вважає Бойєр.

«Кожне творче рішення, прийняте при розробці дизайну бренду, безпосередньо впливають на навколишнє середовище. Коли ви малюєте один логотип, насправді ви малюєте мільйони логотипів, оскільки він буде відтворюватися мільйони або навіть мільярди разів. І все це значно впливає на стан оточення», — зазначає дизайнер.

Приклади «екологічного» написання логотипів Фото: Ecobranding Design

Нагадаємо, у китайській провінції Хайбей запустили перший водневий трамвай, який не виділяє жодних шкідливих речовин.