Голосовий асистент Spotify збирає дані користувачів для показу реклами. Таке нововведення вже розкритикували

Музичний стримінговий сервіс Spotify запустив голосовий помічник під назвою «Hey, Spotify». Його використання є необов’язковим, зібрані дані застосовують для таргетованої реклами.

Про це повідомляє Engadget.

Компанія зазначила, що асистент не записує все, що говорить користувач. Він починає фіксувати голосові дані лише тоді, коли людина вимовляє слово або натискає кнопку для увімкнення, і зупиняється, коли обробка запиту завершена.

Spotify використовує дані не просто для підвищення голосової функціональності, а для надання таргетованих оголошень. Spotify додав, що під час роботи застосунку ділиться деякою інформацією з хмарними сховищами та іншими партнерами.

Але це сподобалося не всім

Критики Access Now стурбовані нещодавно виданим патентом із розпізнавання мовлення Spotify. Там наголошують, що нововведення дозволить додатку виявляти такі деталі як вік, стать, акцент і навіть емоційний стан користувача.

Це лише патент, але видання висловило занепокоєння, що Spotify може використовувати голосовий асистент не просто, щоб увімкнути вам улюблені пісні.

Spotify — стримінговий сервіс для прослуховування музики. Також на ньому можна слухати аудіозаписи BBC, Sony, EMI, Warner Music Group та Universal. Сервіс доступний у 79 країнах.