Google допоможе виданням відстежувати образливі коментарі до публікацій
Google від корпорації Alphabet і її дочірня компанія Jigsaw запустили 23 лютого нову технологію для допомоги новинним виданням і онлайн—платформам визначати образливі коментарі на своїх веб—сайтах.
Google від корпорації Alphabet і її дочірня компанія Jigsaw запустили 23 лютого нову технологію для допомоги новинним виданням і онлайн-платформам визначати образливі коментарі на своїх веб-сайтах.
Про це повідомляє Reuters.
Технологія, яка отримала назву Перспектива, розгляне коментарі й оцінить їх на основі того, чи нагадують вони ті, що люди вважають образливими, або можуть змусити їх залишити розмову.
Сервіс протестували на New York Times. Компанії сподіваються поширити її на інші новинні видання, такі як The Guardian і The Economist, а також веб-сайти.
«Новинні видання прагнуть заохочувати взаємодію і дискусії навколо їхнього змісту, але вважають, що сортування мільйонів коментарів, щоб знайти тролінг або образу забере багато грошей, праці й часу. В результаті, багато сайтів закрили коментарі взагалі», — заявив президент Jigsaw Джаред Коен.
Раніше повідомлялось, що Google занижуватиме у пошуку Британії сайти з піратським контентом.
Підписуйтесь на наш канал в Telegram
- Поділитися: