Компанія Google обійшла Apple в рейтингу найдорожчих брендів BrandZ Top-100 2016.

Вартість бренду Google експерти оцінили в $229,2 млрд. Бренд Apple подешевшав на 8% – до $228,5 млрд. На третьому місці – Microsoft з $121,8 млрд.

У першій десятці також розмістилися компанії зі США: AT&T ($107,4 млрд), Facebook ($102,6 млрд), Visa ($100,8 млрд), Amazon ($98,9 млрд), Verizon ($93,2 млрд) і IBM ($86,2 млрд).

На останньому місці в Топ-100 компанія Adobe з $10,44 млрд.

Як зазначається у рейтингу, загальна вартість сотні найдорожчих брендів світу за рік виросла на 3% – до $ 3,4 трлн.

Рейтинг найдорожчих брендів світу Brandz Top-100 складається щорічно з 2008 року. У рейтингу немає представників Індії і Бразилії.

Поділитись: