Greenpeace показала альтернативну новорічну рекламу Coca-Cola

Природозахисна організація Greenpeaceпоказала альтернативний новорічний ролик компанії Coca—Cola «Свято наближається», у якому вказала на проблему забруднення довкілля.

Природозахисна організація Greenpeace показала альтернативний новорічний ролик компанії Coca-Cola «Свято наближається», у якому вказала на проблему забруднення довкілля.

У ролику зазначається, що Coca-Cola щороку випускає 110 мільярдів пластикових пляшок, які забруднюють довкілля, у тому числі й океани.

В альтернативному ролику від Greenpeace Санта виявився сміттярем, а його казковий поїзд – сміттєвозом.

Відео: Youtube/Greenpeace UK

У 2016 році японські вчені виявили бактерію, здатну розщеплювати пластик.

Питання утилізації пластику є одним з головних в питанні охорони природи.

За рік людство виробляє понад 50 мільйонів тон поліетилену, при тому, що його утилізація дуже складна і енергозатратна.