5% українців стверджують, що найчастіше для отримання новин заходять на сайт hromadske.ua. За весь час існування медіа це найвищий показник залученості аудиторії.

Про це свідчить дослідження «Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа у 2020 р.», здійснене «Інтерньюз-Україна».

Так, у 2019 році 3% українців стверджували, що найчастіше з новинних сайтів України заходять на hromadske.ua, а у 2018 році — 2%.

hromadske.ua також стало одним із небагатьох інтернет-ЗМІ, аудиторія яких у 2020 році, за даними дослідження «Інтерньюз-Україна», зросла.

Фото:

Інтерньюз-Україна

Дослідження було виконано соціологічною компанією InMind на замовлення міжнародної організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Опитування було здійснене протягом липня-серпня 2020 року методом особистого інтерв’ю в містах із населенням 50 тис. + за винятком тимчасово окупованих Автономної Республіки Крим і Севастополя та зони проведення Операції Об’єднаних сил. В опитуванні щодо інтернет-ЗМІ взяв участь 641 респондент. Похибка вибірки з імовірністю 0,95 не перевищує 2,5%.

Поділитись: