Підтримайте незалежну, неупереджену журналістику — ставайте частиною спільноти Друзів hromadske.

Разом із проєктом Спільнокошт ми запускаємо кампанію, в рамках якої кожний може зробити свій внесок у розвиток нашого медіа.

З першого дня існування метою hromadske було неупереджено розповідати про події, явища і людей українській та міжнародній аудиторії.

Ми розпочали свою діяльність як соціальна ініціатива українських журналістів у 2013 році.

Зараз hromadske переживає трансформацію та перехід від сміливого стартапу до повноцінного мультимедійного товариства.

Робота hromadske спрямована на створення нетоксичного інформаційного середовища. Ми віримо, що тільки так можна сприяти розвитку сталого суспільства.

Український медіа-пейзаж наразі практично монополізовано комерційними телеканалами, що належать олігархам. hromadske – це спроба змінити медіа-ринок. Ми віримо, що здатні вплинути на невтішне становище речей у інформаційному просторі. Але нам потрібна ваша допомога.

Приєднуйтесь до спільноти Друзів hromadske. Ми хочемо чути і враховувати вашу думку, запрошувати в гості, ділитися пристрастю до своєї роботи і просто бути з вами чесними. Хіба це не те, що роблять справжні друзі?

Протягом року ми збиратимемо 3 млн. 600 тисяч гривень. На що витратимо ці кошти? Ми — журналісти, а відео —

один із найпотужніших журналістських інструментів. Наша техніка старіє і ми мусимо її оновлювати. Кожен з вас може допомогти нам розповідати найважливіші новини ще швидше. Продовжити охороняти ваш інформаційний простір від міфів та фейків. Зробити нові проєкти про екологію, гендерну рівність, інклюзію, лайфстайл, культуру та важливі теми, про які мовчать інші ЗМІ. Приділяти ще більше уваги життю і проблемам регіонів. Розповідати історії людей, які змінюють країну просто зараз і надихають своїм прикладом.

Навіть найменший внесок має значення. Ми звітуватимемо за кожну витрачену гривню вашої допомоги.

Для того, щоб заповнити інформаційний простір аудиторії якісним контентом, протягом минулого року ми:

  • Провели 250 годин в судах
  • Проїхали 40 000 км Києвом
  • Зняли 2200 годин відеоматеріалу
  • Зробили 1450 запитів до державних органів
  • Здійснили 300 тис. дзвінків
  • Взяли 300 інтерв'ю
  • Випустили понад 500 сюжетів

З вашою допомогою у 2020 році зробимо ще більше! Нашим донорам ми підготували особливі подарунки, обирайте і робіть свій внесок у розвиток незалежної журналістики в Україні.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile