Світ

Блискуча Кайлі: як стати мільярдеркою у 20

16 липня, 2018 16:08
Світ/Блискуча Кайлі: як стати мільярдеркою у 20
Зберегти
Вигляд
lead
Школа, університет, пошуки роботи — приблизно так мислить своє майбутнє сучасна молодь. Народитися в сім'ї світської левиці та спортсмена-трансгендера, мати найпопулярніший Instagram-акаунт, стати успішною міленіалкою — Кайлі Дженнер завоювала світ саме в такий спосіб.

У свій неповний 21 рік вона стала наймолодшою із найуспішніших жінок світу. Її статки оцінюють у 900 мільйонів доларів. За її сторінкою в Instagram слідкують понад 110 мільйонів підписників, два роки тому відкрила власний бренд косметики, а 11 липня потрапила на обкладинку журналу Forbes.

Хто така Кайлі Дженнер, звідки в неї такі статки, як у сучасному світі переглядають межі між приватним і публічним та як цим користуються майбутні мільярдери — розбиралося Громадське.

Коротке введення в сім'ю Кардашьян-Дженнер

Кайлі з великого сімейства Дженнер-Кардашьян. Її мати — Кріс Дженнер — спершу одружилася з адвокатом Робертом Кардашьяном. Від цього шлюбу народилося четверо дітей: Кортні, Кім (та, що дружина репера Каньє Веста), Хлої та Роб. У 1991-му Кріс вдруге взяла шлюб, її чоловіком став олімпійський чемпіон Брюс Дженнер. Він став батьком супермоделі Кендалл та Кайлі. У 2015 році Брюс здійснив камінг-аут — він вже давно сприймав себе як жінку, а згодом потрапив на обкладинку журналу Vanity Fair із написом Call me Caitlyn («Називайте мене Кейтлін»).

Світову популярність сімейство Кардашьян-Дженнер отримало після виходу реаліті-шоу Keeping Up with the Kardashians («Сімейство Кардашьян»). Усі сімейні скандали, конфлікти, романи та інтриги зафільмували й показали на телеканалі E.

Крім того, кожна з дочок Кардашьян-Дженнер мають фінансово успішні контракти з брендами одягу та косметики. А дехто, як Кайлі, засновує власні.

Успішне життя Кайлі Дженнер

Стати майже мільярдеркою Кайлі вдалося завдяки успішному конвертуванню своєї популярності. Вона ставала обличчям численних кампейнів модних брендів, однак засновувала і власні. Не обходилося й без скандалів. У 2017 році спільний із сестрою Кендал бренд Kendall+Kylie випустив серію футболок із зображенням зірок світової музики, як-от Pink Floyd, 2 Pac, Metallica. Та поверх цих зображень наклали напівпрозорі власні портрети. Це настільки обурило музичних фанатів, що виробництво таких футболок довелося припинили.

Найуспішнішим проектом стала компанія Kylie Cosmetics. Два роки тому, коли компанія вийшла на ринок із набором помади та олівця для губ за 29 доларів, це принесло Кайлі понад 630 мільйонів доларів прибутку. На сьогодні журнал Forbes оцінює вартість компанії у 800 мільйонів. 100% акцій належать Кайлі.

Для мільйонів фанаток вона стала ідолом та прикладом, який хочуться наслідувати. На останньому відео на її каналі в YouTube Кайлі разом із подружкою Джордін Вудс відповідають на питання прихильників — «Яка улюблена помада для губ?», «Як ви скинули вагу?», «Що ти порадиш, щоб зберегти дружбу назавжди?» За кілька днів відео набрало понад 5 мільйонів переглядів, а кожну викладену в Instagram світлину вподобують понад 2 мільйони користувачів.

Маючи таку аудиторію, Дженнер має змогу одним дописом обвалювати акції великих компаній. Так сталося зі Snapchat після допису у Twitter, де Кайлі запитала, чи ще хтось користується цим ресурсом.

Що це означає

Щоб тебе впізнавали на вулиці, сьогодні вже не обов'язково бути телеведучим, актором або рок-зіркою. Доступність медіа й поширення соціальних мереж дозволили кожному отримувати величезну кількість глядачів.

Британський соціолог Зиґмунт Бауман у роботі Liquid Modernity ще у 2000 році зазначав, що приходить час «перегляду меж між приватним і публічним». Він розумів сферу публічного як сцену, на якій перед усім суспільством розігрували приватні драми. Наприклад, драми стосунків Кейлі, вибрики Хлої, стриманість старшої Кім, бажання Кріс допомогти донькам. Мільйонна аудиторія вже більш ніж 10 років підглядає за особистим життям сім'ї Кардашьян-Дженнер. Суспільство нагляду небагатьох за більшістю нині перетворилося на власне дзеркальне відображення. Тепер мільйони спостерігають за десятками. А мільярдерами стануть ті, хто вчасно зуміють конвертувати кількість підписників на рахунок у банку.

Пов`язані новини