«Гроші за плечима»: як українському рюкзаку завоювати закордонний ринок — БІЗНЕС-ПЛАН

Watch on YouTube

Після довгої корпоративної кар’єри Ігор Гудзь узяв перерву для відпочинку, апотім запустив бренд вуличного одягу Eye Candy. Прибутковий бренд проіснував 3роки, але для Ігоря то був радше експеримент, тренування перед наступним проектом. GUD він запустив у2012році. Він мав ідеї для рюкзаків, які носив бисам. Ринок конкурентів теж невивчав, покладаючись навнутрішнє чуття

Після довгої корпоративної кар’єри Ігор Гудзь узяв перерву для відпочинку, а потім запустив бренд вуличного одягу Eye Candy. Прибутковий бренд проіснував 3 роки, але для Ігоря то був радше експеримент, тренування перед наступним проектом. GUD він запустив у 2012-му. Назва — прізвище Гудзь без останньої літери. Він мав ідеї для рюкзаків, які носив би сам. Ринок конкурентів теж не вивчав, покладаючись на внутрішнє чуття. Але не прогадав: продукт оцінили на українському ринку, тепер Ігор хоче налагодити експорт. Як йому це вдається від розповів у новому випуску програми «Бізнес-план». Далі — пряма мова.

«Треба ризикувати, тоді отримаєш те, чого хочеш. Якщо будеш надто обережним, великих успіхів не доб’єшся.

Я завжди хотів працювати в рекламі, узагалі-то цим і займався. Це були великі міжнародні агентства, які обслуговували великі бренди, типу L’Oréal, Lipton, Nescafé, Garnier, Red Bull. Це була корпоративна робота, хоч і в цікавій сфері.

Самостійне ухвалення рішень для мене є дуже важливим. Коли ти робиш те, що вважаєш правильним, не погоджуючи рішення з іншими, зможеш зробити більше.

Починав я з футболок під брендом Eye Candy. Я знайшов виробництво, яке робило друк і пошив. Узяв улюблену футболку й на її основі зробив новий продукт — мої футболки круто сиділи, бути різних кольорів та з різними принтами. Але це була лише розминка перед стартом.

Настав 2012 рік, уже хотілося робити бізнес, а не просто пробувати. Я вирішив реалізувати комерційно успішний проект, який не соромно буде продати.

Але я почав із речей, з яких не варто починати. Адже спочатку потрібно почати продавати, лише потім створювати щось. Продати те, чого немає. А я почав із логотипа, назви, сайту.

Спочатку ми робили рюкзаки на власний смак, а також дивилися,  що роблять інші. Потрібно було зрозуміти, що продається.

Фурнітура, пластик у нас італійського виробника, він міцний і не лопається на морозі. Коштує один долар. Замки — це дуже важлива частина рюкзака. Вони отримують найбільше навантаження, тому, зазвичай, блискавки першими виходять з ладу. А от бірки, до речі, виготовляються в Україні.

Сумка марки GUD Фото надані Громадському

Ми робимо лукбуки — просимо клієнтів надсилати світлини з подорожей. Є сайт, він сам по собі — рекламний майданчик. Але здебільшого наші продажі — сарафанне радіо, рекомендації наших клієнтів.

Коли я почав частіше бувати в США, зрозумів, що ми можемо плавати в більшому басейні. Можемо змагатися зі світовими брендами. Ми використовуємо ті ж матеріали, поза тим продукт виготовляється хорошими фахівцями на хорошому обладнанні. Матеріали, якість збірки — на рівні європейських й американських брендів.

Загалом ми вже вийшли на закордонний ринок, наразі у форматі індивідуальних замовлень. Коли до нас приходить замовлення — ми спілкуємося безпосередньо зі споживачем. Ми хочемо рости й працювати з великими партіями на закордонний ринок.

Рюкзак марки GUD Фото надані Громадському

Маркетинг на закордонному ринку — дорога штука. Це фахівці, контент, офіс. Чому українські бренди, які могли б експортувати, не експортують? Це надто дорого. Українські бренди не  продаватимуться там без інвестицій у просування».

ДИВІТЬСЯ УСІ ВИПУСКИ ПРОГРАМИ БІЗНЕС-ПЛАН

«Бізнес-план» — спільний проект Громадського й каналу «Настоящее время» про малий і середній бізнес в Україні.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram