Instagram досяг позначки в 1 млн рекламодавців

Соціальна мережа Instagram досягла позначки в мільйон рекламодавців, хоча минулоріч їх було усього 200 тисяч.

Соціальна мережа Instagram досягла позначки в мільйон рекламодавців, хоча минулоріч їх було усього  200 тисяч.

На сьогодні в сервісі зареєстровано близько 8 млн бізнес-профілів, повідомила компанія у своєму блозі.

Для порівняння, в Facebook зареєстровано понад 4 мільйонів рекламодавців, а в Twitter — 130 тисяч.

Як зазначає видання Techcrunch, такі показники зростання в самій компанії пояснюють декількома факторами. Зокрема, легкістю розміщення оголошень в соціальній мережі, а також тим, що 80% користувачів активно підписуються на бізнес-акаунти.

Крім того, розміщення в Instagram сприяє більшому спонуканню користувача відвідати сайт компанії і, як наслідок, підвищується ймовірність покупки.

Соціальна мережа планує і далі розширювати послуги для рекламодавців. Зокрема, незабаром у бізнес-акаунтів з'явиться кнопка, за допомогою якої користувачі зможуть купувати товари безпосередньо через Instagram.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Робота українців стала логотипом для акаунту Google в Іnstagram.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram