Instagram вперше провів масштабний редизайн

Всі програми отримали нові плоскі логотипи, а сам Instagram отримав чорно—біле забарвлення

Компанія Instagram вперше з моменту заснування провела масштабний редизайн: всі програми отримали нові плоскі логотипи, а сам Instagram отримав чорно-біле забарвлення, повідомляє Tjournal.

У 2010 році, коли вийшов Instagram, його логотипом стало видозмінене зображення справжньої ретро-камери Polaroid OneStep. Протягом більше п'яти років додатки майже не змінювалася , зображення назви злегка змінили в 2013 році.

Фон логотипу в компанії називають «веселкою з ефектом градієнту», хоча в ній представлені і не всі кольори веселки з оригінального дизайну Polaroid OneStep. Логотипи інших додатків — Layout, Hyperlapse і Boomerang — теж привели до єдиного вигляду.

За словами представників Instagram, зовнішній вигляд всіх додатків для iOS і Android оновиться одночасно у всіх користувачів увечері 11 травня по московським часом.

Згідно з останньою статистикою, щомісяця Instagram використовує 400 мільйонів чоловік, чверть з них знаходиться в США. Кожен день в сервісі публікується 80 мільйонів фотографій і відео, а загальна кількість публікацій перевалило за 40 мільярдів.