Історик Касьянов: Дітей необхідно навчити користуватись інформацією про історію

Більшість дітей у ранньому віці користуються інтернетом, тому їх необхідно навчити користуватись інформацію і подавати різні точки зору на певну подію.

Таку думку в ефірі Громадського висловив історик, заввідділу новітньої історії та політики Інституту історії НАН України Георгій Касьянов.

«Зараз з підручника учень отримує інформацію приблизно на 20%, це залежить ще від предмета, звичайно. Якщо про історію, у нас підручники переважно, я не хочу образити авторів, нецікаві, нудні. І тому покладатися на те, що учні прочитають підручники, пройдуть шкільний курс історії і в них виникне адекватний образ, звичайно, ні», - розповів Касьянов.

З його слів, зараз навіть маленькі діти отримують велику кількість інформації з інтернету.

«І тут не про підручники йдеться, про те, щоб навчити цих дітей з цією інформацією впоратися, щоб вона зрозуміли, де є інформація, яка викладається однією стороно, де є інформація, яка викладається іншою стороною і потім співставляти, щоб діти мали свій погляд», - додав історик.

Він навів приклад «Другої світової війни» та «Великої вітчизняної».

«Щоб більш адекватно відображати, необхідно переписати як «Україна у Другій світовій війні», при цьому варто було б зауважити, що був період, коли це називали ось так (Велика вітчизняна – ред.)», - зазначив історик Касьянов.