Кафе на деревах: як побудувати заклад своєї мрії — БІЗНЕС-ПЛАН
«Скворечник» — концептуальне кафе на деревах у Києві, на Трухановому острові. Заклад вирізняється тим, що там не дозволено курити, уживати алкоголь та м’ясо. Засновник кафе Костянтин розповідає, що створив його, щоб утілити мрію дружини Вероніки, якій наснився саме такий заклад.
«Скворечник» — концептуальне кафе на деревах у Києві, на Трухановому острові. Заклад вирізняється тим, що там не дозволено курити, уживати алкоголь та м’ясо. Засновник кафе Костянтин розповідає, що створив його, щоб утілити мрію дружини Вероніки, якій наснився саме такий заклад.
У 2015 році ми написали Славі Фроловій (організаторці арт-фестивалю у Києві — ред.), що хочемо почати з фуд-корту, показали малюнки будиночків на деревах, вони відповіли — так, супер, приходьте в парк.
Спочатку сказали заплатити 20 000 гривень, але потім знизили до 5000. Адже ми були привабливим проектом, багато людей узагалі на фестиваль приїжджали заради нас.
Труднощів не виникло, було багато невідомостей. Ми не знали, що робити. Ми хотіли побудувати кафе, але що конкретно для цього робити, не знали. Кожного дня необхідно було вирішувати нові завдання, про які навіть не підозрювали вчора.
Усього витрачено 100 тисяч гривень, із них 70 тисяч пішло на будиночки на деревах, решта — на інвентар. Інвентаря не вистачало: сковорідку я приніс із дому — увесь сезон ми готували на маленькій сковорідці.
Машину для приготування кави на піску подарував один із чиновників, який проходив повз наше кафе.
У 2015-му ми відкрилися 16 червня, пропрацювали до 30 вересня, вийшли в нуль. Зверху в нас залишилося 200 доларів.
Коли повернулися до Києва навесні 2016, пішли на Труханів, побачили наш прекрасний пляж і зрозуміли, що це те саме місце, де має бути заклад і цього року.
screenshot з відео Громадське
Ми побачили красиву абрикосу в цвіту і що із землі стирчить електрокабель. Вийшли на КП «Плесо» (комунальне підприємство, що опікується орендою землі біля водойм — ред.). Показали презентацію, ескізи від руки. Вони відповіли — так, чудово, починайте.
За сезон 2017-го заклад відвідали близько 20 тисяч людей. Але цього року нам не вдалося повернути всі вкладені гроші, тож розраховуємо на наступний сезон. Однак добре вдалося інше — зібрати навколо себе однодумців і створити спільний простір, до якого хочеться повертатися.
ДИВІТЬСЯ УСІ ВИПУСКИ ПРОГРАМИ БІЗНЕС-ПЛАН
«Бізнес-план» — спільний проект Громадського і каналу «Настоящее время» про малий і середній бізнес в Україні.
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
- Поділитися: