ENRU

Канал «112 Україна» заявив, що припинив співпрацю з «Радіо Свобода» за згодою сторін

Телеканал «112 Україна» стверджує, що припинення співпраці з «Радіо Свобода» відбулося за ініціативи каналу, але «за взаємною згодою сторін».

Про це йдеться в заяві генерального продюсера «112 Україна» Артема Марчевського.

«Припинення співпраці з «Радіо Свобода» сталося за нашою ініціативою, але за взаємною згодою сторін, тому некоректно говорити про одностороннє рішення телеканалу припинити спільне виробництво. Ще 8 серпня між телеканалом «112 Україна» та «Радіо Свобода» було укладено додаткову угоду про припинення співпраці. Таке рішення пов'язане з запуском декількох нових проектів в наступному телевізійному сезоні, з вересня цього року», — наголосив він.

Генеральний директор «112 Україна» Єгор Бенкендорф пообіцяв, що в новому сезоні канал представить багато проектів власного виробництва, зокрема програми на військову тематику, які надаватимуть «об'єктивну інформацію з різних джерел».

«Просимо не шукати в даному рішенні будь-якого політичного підтексту», — додав він.

Крім того, керівництво каналу не виключає, що припинення співпраці з «Радіо Свобода» є причиною «появи негативних матеріалів у ЗМІ».

«В один день, 20 серпня, на сайті «Радіо Свобода» вийшло дві публікації: перша під назвою «Канал «112 Україна» розірвав співпрацю з «Радіо Свобода», а інша — «Хто купив телеканал «112 Україна»? (Розслідування)». Телеканал розцінює ці публікації як пов'язані, як ті, що не відповідають дійсності та підготовлені з порушенням журналістських стандартів», — йдеться в заяві.

Раніше «Радіо Свобода» заявило, що про припинення співпраці представники телеканалу повідомили в офіційному листі американській Раді директорів мовлення (BBG), що відповідає за розповсюдження програм.

Канал «112 Україна» з 2017 року транслював щотижневу телевізійну програму Радіо Свобода «Донбас.Реалії», у співпраці виходили щотижневі проекти «Воєнний Щоденник» і «Завтра».

Як зазначає медіа, у червні 2018 року на каналі «112 Україна» змінився головний продюсер, а українські медіа-експерти відтоді «зауважили зміщення акцентів у редакційній політиці, зокрема різке збільшення цитування українського політика, наближеного до Кремля, Віктора Медведчука».

«Канал «112 Україна», створений у 2013 році, декларує незалежність і неупередженість, офіційно його бенефіціарним власником є громадянин Німеччини Едуард Катц», — зазначають в «РС».

Схеми також опублікували власне розслідування: Хто купив телеканал «112 Україна»?