Київрада вирішила оновити «Картку киянина»: з'явилися нові функції
Депутати Київської міської ради ухвалили рішення про запровадження муніципальної картки «Картки киянина». Раніше картка була соціальною.
Зміни пов'язані з тим, що 31 грудня закінчується термін дії договору з компанією, яка забезпечує роботу нинішньої картки.
Тепер обслуговувати нову картку буде місто та комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Відтепер «Картка киянина» буде як транспортний (аналог «зеленої» карти метро), комунальний (дані про пільги і субсидії при оплаті послуг ЖКГ) та медичний додаток (надання спектру медичних послуг). Також карткою можна буде здійснювати безготівкові платежі й знімати з її допомогою готівку. Вона також надаватиме знижки в аптеках та інших торгово-сервісних підприємствах.
Отримати муніципальну картку зможуть ті, хто має пільги на виплати з міського бюджету, офіційно працевлаштовані в Києві, преміщені особи, які стоять на обліку в Києві, учні столичних шкіл та вишів, а також їхні батьки та опікуни.
Щоб отримати картку потрібно подати заявку до банку-учасника проекту та надати пакет документів (паспорт, ідентифікаційний код, документи, що підтверджують право на отримання картки, документ про надання пільг). Карту повинні видати протягом 30 днів після подання заяви та документів.
«Картка киянина» — це іменна електронна пластикова картка, яка є носієм персональних даних власника і підтримує додатки, пов’язані з наданням мешканцям Києва соціальної допомоги.
Депутати визначили, що нині діючі «Картки киянина» будуть дійсними до завершення терміну їх дії.
На початку січня 2017 року влада Києва повідомляла, що «картка киянина» буде е-квитком для проїзду в наземному комунальному транспорті.
/Анна Кириченко
- Поділитися: