У компанії «Київстар» відновили роботу домашнього інтернету користувачам. Причиною ситуації називають збій у роботі обладнання.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

«Наші спеціалісти доклали усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу «Домашнього інтернету». Причиною ситуації став збій у роботі обладнання. Станом на 14:00 послуга працює у звичному режимі», — йдеться у повідомленні.

Компанія радить користувачам перезавантажити комп’ютери й роутери для подальшої коректної роботи.

«Користувачам домашнього інтернету, які не змогли скористатись сервісом, буде автоматично надано компенсацію у вигляді нетарифікованих послуг, про що вони найближчим часом отримають SMS-повідомлення», — додали у «Київстар».

Як повідомлялося, зранку 21 травня користувачі «Київстару» почали скаржитися на те, що в них не працює домашній інтернет. У компанії пояснили це «тимчасовими складнощами».

Поділитись: