кремлівська пропаганда втрачає авдиторію: світ не хоче поширювати брехню навіть за великі гроші — Центр інформбезпеки

У росії відкрито скаржаться, що втрачають авдиторію, оскільки ніхто у світі вже не хоче поширювати їхню брехню навіть за великі гроші.

Про це повідомляє Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.

Згідно з даними дослідницької організації OpenSecrets, які оприлюднив Bloomberg, за останніх вісім років росіяни заплатили американським лобістам загалом 186 мільйонів доларів.

Та з початком повномасштабної війни в Україні, як пише «Коммерсантъ», провідні західні ЗМІ припинили відносини великих фірм та окремих лобістів із росіянами, попри те, що раніше їхні зусилля «щедро оплачувалися».

Такі ж справи й із зомбуванням населення всередині рф. 11 травня найбільша медіаінвестиційна група у світі GroupM оприлюднила своє дослідження.

Згідно з ним, до кінця квітня росіян, які ще вірять у телеверсію «спецоперації в Україні», залишилося 23%. У середині березня таких було приблизно 33%.

Пропаганда кремля

За даними української розвідки, росія змінює свою пропаганду через військові невдачі на фронті в Україні. Тепер, за даними розвідників, російським медіа наказали подавати війну як протистояння росії з усіма країнами ЄС та НАТО.

На думку розвідників, пропаганду коректують, щоб змінити уявлення росіян про «непереможність» їхньої армії та підготувати суспільство до можливої поразки.

Так, медіа мають розповідати про російсько-українські війну як про збройне протистояння рф усім країнам ЄС та НАТО — такий підхід нібито применшить ганьбу від програшу більш могутньому противнику.