Втрачений дім і абсурд пострадянських територій — колажі про анексію Криму

Художниця досліджує вплив пострадянського середовища на формування ідентичності, а також вiдчуття втраченого дому.

Художниця Анна Бекерська з Сімферополя присвятила серію колажів анексії Криму та естетиці радянського.

Громадське публікує роботи з дозволу автора.

Бекерська в своїх роботах досліджує вплив пострадянського  середовища на формування ідентичності, її колажі — спроба осмислити абсурд, що відбувається навколо, властивий, на її думку, всім територіям пострадянського простору, а також осмислити вiдчуття втраченого дому.

«Довгий час я досить болісно сприймала навколишню "естетику". Переживала, впадала в депресію, а потім вирішила, що єдиний спосіб існування в ній - це сміх над тим, що відбувається», — говорить художниця.

З роботами художниці можна ознайомитись на її сайті.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram