Літак МАУ вилетів із «Борисполя», поки низка пасажирів рейсу чекала на реєстрацію. У компанії розслідують інцидент

Пасажири авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» поскаржилися, що 20 червня не змогли потрапити на рейс до Туреччини через довгу чергу на реєстрацію в аеропорту «Бориспіль». Доки люди чекали у черзі, їм повідомили, що рейс затримується і вони встигнуть, але літак вилетів вчасно. У компанії вибачилися через збій у роботі й анонсували службове розслідування інциденту.

Про інцидент повідомила одна з пасажирок рейсу МАУ до Туреччини, тревел-блогерка Яна Метьолкіна. В Instagram вона розповіла, що прибула до аеропорту майже за дві години до вильоту.

«За стійкою реєстрації була жахлива черга, у якій я простояла всі ці 1:50. За 15 хвилин до вильоту я і ще приблизно 50 людей досі стояли в черзі на реєстрацію. Нам сказали, що рейс затримується і без нас не полетять», ㅡ написала жінка.

За розкладом літак мав вилетіти о 17:30. Однак, за словами Метьолкіної, деяким людям у черзі на пошту прийшло повідомлення про затримку рейсу, тому пасажири не хвилювалися. Коли ж блогерка пройшла паспортний контроль і о 17:45 підійшла до гейту, виявилося, що він закритий, а літак полетів.

Вона розповіла, що вибігла через уже зачинені двері, сподіваючись знайти свій літак, і підійшла з проханням про допомогу до працівників. Натомість блогерці повідомили, що вона не може тут перебувати. Її та інших людей, які вийшли за зачинені двері, відвели давати свідчення щодо порушення правил пункту пропуску й оштрафували на 240 гривень.

Після прохання відвести її до працівників МАУ, які можуть допомогти, жінку направили знову до реєстрації. Як пише блогерка, там уже проводили реєстрацію на новий рейс, а черга рухалася так само повільно.

Користувачка Facebook Ірина Науменко написала, що також була тоді в аеропорту. Вона зазначила, що черги на реєстрацію не рухались, а людям «не було до кого звернутися».

Facebook/скриншот

Що кажуть у компанії?

Представники МАУ визнали, що деякі пасажири рейсу «Київ — Стамбул» 20 червня не встигли на літак через чергу на стійках реєстрації.

«І хоча реєстрацію пасажирів забезпечує не авіакомпанія МАУ, а приватна хендлінгова компанія, ми повністю визнаємо й усвідомлюємо свою відповідальність за збій у роботі», ㅡ йдеться у відповіді МАУ на запит avianews.

Як пише видання, пізніше з блогеркою зв'язався представник PR-служби МАУ — і їй надали новий квиток. Решті пасажирів, які не встигли на рейс, також пропонують повне повернення вартості квитка та зміну дати або маршруту на будь-які інші рейси.

Наразі в авіакомпанії пообіцяли провести спеціальне службове розслідування щодо дій своїх контрагентів в аеропорту «Бориспіль» і переглянути час початку реєстрації на рейси з огляду на те, що на Бориспільській трасі з 22 червня почався ремонт 18-кілометрової ділянки, яка веде від Києва до аеропорту «Бориспіль».

Так, з 23 червня проїзд у напрямку Борисполя буде закритий, а рух у два боки буде здійснюватись у напрямку Києва. Це може спричинити додаткові труднощі для пасажирів рейсів з аеропорту «Бориспіль».