ENRU

Лівий та правий береги Києва можуть з'єднати три маршрути швидкісного рейкового транспорту

Влада Києва розглядає три варіанти маршрутів швидкісного рейкового транспорту (трам-трейн).

Як повідомляє комунальне підприємство «Київпастранс», мережа з'єднає райони лівобережної та правобережної частин Києва, передає «Інтерфакс-Україна».

Розглядають три варіанти маршрутів з'єднання міського електропоїзда з використанням чинної інфраструктури Борщагівської і Троєщинської лінії швидкісного трамвая з Київським залізничним кільцем:  від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2 через житловий масив Березняки.

У маршруті передбачено переходи на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі зупинки Північна (ст. Київ-Пас.), далі за лінією легкоколійного транспорту до ст. Кільцева дорога з організацією заїзду в депо ім. Шевченка через трамвайну лінію по просп. Академіка Корольова.

Другий маршрут також проходить від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троєщина-2 через житловий масив Березняки. Він передбачає проїзд через Караваєві дачі із заїздом у депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

Особливість третього маршруту полягає у прямуванні транспорту Південним півкільцем міської електрички через ст. Київ-Петрівка із заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.

У «Київпастрансі» кажуть, що буде організовано наземний безпересадочний маршрут, без транспортних дорожніх пробок, який з'єднає житловий масив Троєщина з правобережною частиною Києва.

Він пройде по межі адміністративно-ділового ядра міста, де найбільша щільність робочих місць, залізничний вокзал і завершить свій маршрут на Борщагівці, поза метрополітеном.

««Трам-трейн» не потребує нових трамвайних і залізничних колій. Необхідно лише об'єднати наявну інфраструктуру в одну комбіновану транспортну систему: колії Троєщинського швидкісного трамвая, залізничних колій, по яких зараз курсує міська електричка та шляхи Борщагівського швидкісного трамвая. Введення «трам-трейну» в експлуатацію очікується у 2020 році», — зазначають у «Київпастрансі».

Громадські слухання щодо техніко-економічного обґрунтування відбудуться 27 березня.

На початку січня 2018 року генеральний директор Київського інвестиційного агентства Олег Містюк заявив, що Київ готує проект «трам-трейн» на $160-200 млн, щоб запропонувати його фінансування Міжнародній фінансовій корпорації (IFC) з Групи Світового банку.

Після узгодження техніко-економічного обґрунтування, «Київпастранс» звернеться до «Укрзалізниці», аби отримати згоду на використання її залізничних колій у Києві, а потім — до кредитного комітету IFC за $160-200 млн (велика частина коштів піде на закупівлю рухомого складу).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві нові польські трамваї прикрашають портретами видатних українців

/Вікторія Бега