Лівий та правий береги Києва можуть з'єднати три маршрути швидкісного рейкового транспорту
Влада Києва розглядає три варіанти маршрутів швидкісного рейкового транспорту (трам—трейн).
Влада Києва розглядає три варіанти маршрутів швидкісного рейкового транспорту (трам-трейн).
Як повідомляє комунальне підприємство «Київпастранс», мережа з'єднає райони лівобережної та правобережної частин Києва, передає «Інтерфакс-Україна».
Розглядають три варіанти маршрутів з'єднання міського електропоїзда з використанням чинної інфраструктури Борщагівської і Троєщинської лінії швидкісного трамвая з Київським залізничним кільцем: від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троещина-2 через житловий масив Березняки.
У маршруті передбачено переходи на Борщагівську лінію швидкісного трамвая в районі зупинки Північна (ст. Київ-Пас.), далі за лінією легкоколійного транспорту до ст. Кільцева дорога з організацією заїзду в депо ім. Шевченка через трамвайну лінію по просп. Академіка Корольова.
Другий маршрут також проходить від вул. Милославської по Троєщинській лінії швидкісного трамвая до ст. Троєщина-2 через житловий масив Березняки. Він передбачає проїзд через Караваєві дачі із заїздом у депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.
Особливість третього маршруту полягає у прямуванні транспорту Південним півкільцем міської електрички через ст. Київ-Петрівка із заїздом в депо ім. Шевченка зі ст. Київ-Волинський.
У «Київпастрансі» кажуть, що буде організовано наземний безпересадочний маршрут, без транспортних дорожніх пробок, який з'єднає житловий масив Троєщина з правобережною частиною Києва.
Він пройде по межі адміністративно-ділового ядра міста, де найбільша щільність робочих місць, залізничний вокзал і завершить свій маршрут на Борщагівці, поза метрополітеном.
««Трам-трейн» не потребує нових трамвайних і залізничних колій. Необхідно лише об'єднати наявну інфраструктуру в одну комбіновану транспортну систему: колії Троєщинського швидкісного трамвая, залізничних колій, по яких зараз курсує міська електричка та шляхи Борщагівського швидкісного трамвая. Введення «трам-трейну» в експлуатацію очікується у 2020 році», — зазначають у «Київпастрансі».
Громадські слухання щодо техніко-економічного обґрунтування відбудуться 27 березня.
На початку січня 2018 року генеральний директор Київського інвестиційного агентства Олег Містюк заявив, що Київ готує проект «трам-трейн» на $160-200 млн, щоб запропонувати його фінансування Міжнародній фінансовій корпорації (IFC) з Групи Світового банку.
Після узгодження техніко-економічного обґрунтування, «Київпастранс» звернеться до «Укрзалізниці», аби отримати згоду на використання її залізничних колій у Києві, а потім — до кредитного комітету IFC за $160-200 млн (велика частина коштів піде на закупівлю рухомого складу).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві нові польські трамваї прикрашають портретами видатних українців
/Вікторія Бега
- Поділитися: