Лого ВДНГ та «Євробачення-2017» перемогли на міжнародному конкурсі дизайну
Фірмовий стиль Національного комплексу «Експоцентр України— ВДНГ» визнаний найкращим уномінації Communication Design наміжнародному конкурсі дизайну Red Dot.
Фірмовий стиль Національного комплексу «Експоцентр України — ВДНГ» визнаний найкращим у номінації Communication Design на міжнародному конкурсі дизайну Red Dot.
Про це у Facebook повідомив колишній керівник ВДНГ Максим Бахматов, який і став ініціатором редизайну.
Новий логотип ВДНГ у 2016 році створило креативне агентство Banda. Вони ж, у партнерстві зі студією Republique, розробили лого та айдентику для пісенного конкурсу «Євробачення-2017», що цьогоріч відбувся в Києві. Робота отримала першу премію в категорії Best of the Best.
Нагадаємо також, що організатори «Євробачення» змінили правила конкурсу після інциденту з російською співачкою Самойловою, яку СБУ не пустила до України через незаконне відвідування анексованого Криму.
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
- Поділитися: