Маловідомий спортивний бренд у Китаї пожертвував понад $7 млн жертвам повеней. Його продукцію стали масово розкуповувати

Китайський бренд спортивного одягу і взуття Erke оголосив про пожертвування 50 мільйонів юанів (208,3 мільйона гривень) жертвам повеней у провінції Хенань. Допис привернув увагу до маловідомого бренду, й продажі його товарів зросли в кілька разів.

Про це повідомляє China Daily.

Про пожертвування коштів Erke оголосив ще 21 липня в китайській соцмережі Weibo. Гроші мають піти зокрема на придбання товарів першої необхідності тим, хто постраждав унаслідок підтоплень у Хенані — станом на 26 липня повідомляли про принаймні 69 загиблих і понад 9 мільйонів постраждалих.

Допис у Weibo став украй популярним: станом на 25 липня його вподобали близько 10 мільйонів разів, під ним залишили більш як 270 тисяч коментарів. От найпопулярніший із них: «Таке відчуття, що з бізнесом у вас справи не найкращі, але ви так багато пожертвували». У китайському пошуковику Sina Weibo «Erke» став найбільш популярним запитом 22 липня.

Протягом наступних днів попит на товари Erke різко зріс. За даними порталу JD.com, на який посилається Global Times, 23 липня продажі компанії зросли в 52 рази. Продажі Erke за два дні (22-23 липня) були на 280% більшими, якщо порівняти з минулим роком. У соцмережах користувачі ділилися відео, як сотні людей масово скуповували товари Erke в крамницях.

Понад те: на китайському стриминговому сервісі Taobao кількість глядачів трансляцій Erke 22 липня зросла з менш як 10 тисяч до понад двох мільйонів глядачів. Очільник Erke У Жунчжао на своїй сторінці у Weibo розповів, що компанія, заснована у 2000 році, за свою історію й справді переживала не найкращі часи. Але на межі банкрутства вони (як припустили в китайських соцмережах) не перебувають.

«У 2003 році половину нашого обладнання й матеріалів знищила повінь. У 2008 році ми пережили глобальну фінансову кризу. У 2015 році велика пожежа знищила наш завод. Попри це, ми вижили й досі віримо в ідею створення продуктів із майстерністю. Але наша компанія не перебуває на межі банкрутства», — зазначив Жунчжао.

Erke має понад 7 тисяч відділень у світі. Але за китайськими мірками це маловідомий бренд: у 2020 році прибуток компанії становив 2,8 мільярда юанів — суттєво менше, ніж у інших подібних брендів, як-от Li-Ning (14,4 мільярда юанів) або Anta Sports (35,5 мільярда юанів), зазначає China Daily.

Як зауважує Global Times, Anta Sports так само пожертвувала 50 мільйонів юанів жертвам повеней у Хенані. І це не єдиний приклад: приміром, китайський автовиробник Geely Auto пожертвував 25 мільйонів юанів. Деякі оглядачі навіть почали припускати, що великі пожертви стали частиною PR-стратегій китайських компаній.