Малий бізнес проривається на телеекрани – новий сезон «Бізнес-плану» на Громадському
Програма «Бізнес—план» є спільним проектом Громадського та «Настоящего времени»і виходитиме на цих телеканалах українською та російською мовами в оновленому форматі в другому сезоні.
Чи може хіпстер отримати дозвіл на кафе на дереві? Чим смакує хлібний старт-ап? Як продавати круті рюкзаки закордон без пей-пелу? Що змінює любов до велосипеда у великому місті?
Журналісти Громадського та «Настоящего времени» діагностують: малий та середній бізнес в Україні розвивається швидко – і це #перемога. Про це і розповідатимуть у новому сезоні програми «Бізнес-план».
Програма «Бізнес-план» є спільним проектом Громадського та «Настоящего времени» і виходитиме на цих телеканалах українською та російською мовами в оновленому форматі в другому сезоні.
►Про кого розповідає «Бізнес-план»? Про українців, що створюють якісні товари і послуги, робочі місця, наповнюють державний бюджет, сплачуючи податки, а також змінюють простір навколо себе і свою країну.
Чоловічі барбершопи проти жіночих салонів: хто більш прибутковий – з'ясовує команда «Бізнес-плану» Фото: Громадське/ Тетяна Дородніцина
►Про що розповідає «Бізнес-план»? Як порахувати, скільки коштує створити ферму равликів, як обіграти конкурентів на ринку чоловічої білизни, які проблеми доведеться долати, щоб отримати ліцензію на фудтраки, де шукати партнерів для крафтової пивоварні та інші корисні поради і підказки від героїв програм.
«Бізнес-план» в гостях у салону краси. Розпитуємо про тонкощі б’юті-індустрії Фото: Громадське/ Тетяна Дородніцина
►Як обирають героїв «Бізнес-плану»? Їх бізнес прозорий, легальний і соціально важливий, вони готові щиро розповідати про власні помилки, розкривати секрети своїх стартапів і вчитися в експертів, яких радить наш проект.
Знімальна група «Бізнес-плану» підкорює Карпати під час підготовки програми про літню мовну школу Фото: Громадське/ Тетяна Дородніцина
«Ми прагнемо розповісти про таких людей, які не просто заробляють гроші, але й мають більшу мету - змінити щось навколо, нехай навіть це звучить трохи пафосно. Ми працюємо, щоб показати українцям, що бути підприємцем – весело і круто, а також корисно для всіх», – розповідає керівниця проекту Алла Кошляк.
Керівниця проекту «Бізнес-план» Алла Кошляк Фото: Громадське/ Богдан Кутєпов
«Телепроект «Бізнес-план» представляє дивовижний калейдоскоп історій людей, які вирішили змінити своє життя та простір навколо себе. Ці історії відбуваються в теперішньому часі та серед нас, що є показником їхньої актуальності для каналу «Настоящее Время» і для його глядачів по всьому світу. Показ цієї програми - це серйозний виклик для тих, хто сумнівається в громадянських ініціативах, що виходять від активних та ідейних людей, особливо враховуючи, скільки у світі стереотипів щодо України та Східної Європи в цілому», – говорить головний редактор каналу «Настоящее время» Кенан Алієв.
Програма «Бізнес-план» виходить щонеділі о 21.30 на каналі «Настоящее время», починаючи з 3 вересня. І щочетверга о 20.30 на Громадському, починаючи з 7 вересня.
Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією. Телеканал Громадське Телебачення мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та у більш як 80 кабельних та цифрових мережах. Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.
«Настоящее время» – це цілодобова телевізійна та інтернет-трансляція, орієнтована на російськомовну аудиторію в Росії, країнах Центральної та Східної Європи, а також по всьому світу. Це спільний медіапроект Радіо Свобода/Вільна Європа та Голосу Америки, що стартував в 2014 році з однойменної телепередачі. Мовить через супутники Hot Bird 13B та ASTRA-5В.
- Поділитися: