McDonaldʼs втратив ексклюзивні права на торгову марку Big Mac в ЄС
McDonaldʼs втратив права на ексклюзивну торговельну марку бургера Big Mac на території Європейського Союзу. Корпорація програла справу, в якій рішення ухвалили на користь ірландської мережі швидкого харчування Supermac.
Рішення Відомства з інтелектуальної власності Євросоюзу означає, що тепер будь-які компанії можуть використовувати назву Big Mac у своїх продуктах. McDonaldʼs також зможе її використовувати.
Supermac у позовній заяві намагалися довести, що McDonaldʼs має права на торгову марку, але ніколи її не використовує. Відомство з інтелектуальної власності не знайшло доказів, що McDonaldʼs справді використовував торговий знак Big Mac в останні 5 років попри те, що корпорація надала докази: постери з Big Mac, роздруківки з веб-сайтів, упаковки бургерів.
Корпорація все ще може оскаржити рішення. Права на торгову марку в McDonaldʼs були з 1996 року.
Натомість у Supermac заявили, що задоволені перемогою і тепер розширюватимуть своє виробництво у Великій Британії та по всій Європі, чому нібито намагався завадити McDonaldʼs. В Supermac назвали рішення таким, що «зупиняє знущання торговими марками» з боку великих корпорацій.
За словами професора права з університету Коннектикуту, McDonald’s завжди був «дуже різким» в питаннях торгових марок і зазвичай ніколи не програвав суди.
У 1993 році корпорація виграла суд проти стоматолога з Нью-Йорка, який продавав їжу під назвою «McDental».
У 2016 році McDonald’s перемогла у судовому спорі з сингапурською компанією, яка хотіла зареєструвати торговельну марку «MACCOFFEE».
- Поділитися: