УКРАЇНА

Менеджер і композитор: як бути директором філармонії

3 липня, 2018 15:35
УКРАЇНА/Менеджер і композитор: як бути директором філармонії
Зберегти
Вигляд
Що ми знаємо про Львівську філармонію? Напевно те, що вона існує вже понад сотню років, а в 1933-му вже мала власний оркестр. І що колись тут виступали Соломія Крушельницька, Олександр Мишуга, Ріхард Штраус, Антон Рубінштейн і ще багато відомих людей.

Тепер у красивій будівлі в центрі міста філармонія продовжує жити сучасним життям, заповнюючи афіші новими іменами та колективами.

Чого ми могли не знати, так це про людину, яка стоїть за всіма цими новими проектами, концертами й фестивалями. Журналісти Громадське.Культура поїхали до Львова, щоб познайомитися з комерційним директором Львівської філармонії Богданом Сегіним.

Пан Богдан і сам починав як композитор. Навчався в консерваторії та писав музику. Відтак організовував фестивалі класичної музики. Посаду комерційного директора отримав у 2012-му. Каже, бути менеджером і одночасно робити музику складно, адже «голова забита іншими думками». Проте трапляються й такі спокійні вечори, коли можна повернутися до нот.

«Щойно з'являється можливість створити проект, який можна показати не тільки у Львові, а й в іншому місті, я одразу нею користуюся», — Сегін організовував концерти та фестивалі у співпраці з міжнародними організаціями, як-от Ґете-інститут.

Про львівську тусовку та знамениту «Дзиґу», класичну музику в провінції та гастролі зарубіжних музикантів — у нашому репортажі.
 

Пов`язані новини