Microsoft видалив статтю штучного інтелекту, де благодійна організація описувалася як туристичний об'єкт
Microsoft опублікував згенеровану штучним інтелектом статтю про подорожі до столиці Канади, у якій туристам рекомендувалося відвідати благодійну організацію Продовольчий банк Оттави як нібито туристичну пам'ятку. Згодом Microsoft видалив матеріал.
Про це повідомляє The Verge.
Продовольчий банк Оттави посів третє місце у списку туристичних об'єктів у статті. Насправді це неприбуткова благодійна організація, яка збирає продовольчі товари та передає їх тим, хто голодує.
Кожен розділ оригінальної статті містив короткий опис рекомендованої локації. Опис продовольчого банку мав особливо вирваний з контексту вигляд: «Люди, що приходять до нас, мають роботу і сім’ї, які потрібно утримувати, а також витрати, які потрібно оплачувати. Життя і так досить складне. Подумайте про те, щоб відвідати це місце на порожній шлунок».
Менеджерка з комунікацій Продовольчого банку Оттави Саманта Козіара підкреслила, що це точно не той тип повідомлень чи історій, які організація коли-небудь оприлюднила б. Вона акцентувала на нечутливості рядка про «порожній шлунок» і важливості людського погляду під час створення контенту.
Після розголосу Microsoft видалила статтю, але вона збереглася в архіві. У компанії заявили, що з’ясовують, як цей матеріал пройшов процес перевірки.
Зазначимо, що Microsoft звільнив журналістів Microsoft News та MSN ще у 2020 році, щоб замінити їх штучним інтелектом. При цьому в компанії наголошували, що використання ШІ поєднується з людським наглядом, аби гарантувати, що контент відповідатиме цінностям Microsoft.
Це вже не перший такий інцидент, спричинений покладанням на штучний інтелект під час створення контенту. Наприклад, у статті на Gizmodo, написаній ШІ, було неправильно визначено хронологічну послідовність фільмів «Зоряних війн», а CNET довелося виправляти численні статті, створені штучним інтелектом.
- Поділитися: