Міністерство інформаційної політики України має намір запустити інформаційну кампанію щоб роз'яснити українцям, що вони можуть вимагати підключення українських телеканалів за кордоном.

Державний секретар Мінінформполітики Артем Біденко в коментарі Громадському пояснив необхідність такої ініціативи тим, що в багатьох країнах світу є, для прикладу, UA TV, але готелі не включають його у свої супутникові пакети, оскільки не знають, що в українців є така потреба.

«Ми запустимо кілька інформаційних продуктів, як будуть роз’яснювати зокрема права українців за кордоном, зокрема право отримувати український контент там, де його можна отримати», — наголосив він.

Біденко також наголосив, що тільки за минулий рік кількість підписаних контрактів із супутниковими операторами за кордоном вимірюється десятками. Зокрема він назвав Грузію, Польща, Словаччину, Словенію, Данію, Болгарію, Румунію та Молдову.

«Найближчим часом також презентуватимемо в Білорусі», — додав він.

Нагадаємо, у червні 2017 року Кабмін створив комісію з питань популяризації України.

Крім того, у травні 2018 уряд затвердив бренд Ukraine NOW для популяризації України у світі.

В кінці серпня 2018 року у Міністерстві інформаційної політики заявили, що планують витратити близько 35 мільйонів гривень на медійну популяризацію України за кордоном.

Поділитись: