Міністерство освіти і науки України скасувало позитивний висновок Науково-методичної комісії для посібника до навчальної програми «Сімейні цінності» через наявність в ній дискримінаційних норм. Про це повідомляє прес-служба МОН.

Нагадаємо, згідно з листом МОН про впровадження курсу «Сімейні цінності» від 21 жовтня 2016 року, в навчальних закладах рекомендовано впроваджувати програми формування сімейних цінностей, «сформованих на основі національно-культурної спадщини українського суспільства».

У посібнику до програми зокрема зазначається, що «у нас суспільство «мужніх жінок» і «жіночних чоловіків». І, як результат такого жахливого стану речей — зниження статусу інституту сім'ї, все більшого розвитку гомосексуальних відносин, збільшення захворюваності та злочинності».

Також на думку авторів посібника, роль чоловіка — «добування», а жінки — «підбирати штори на вікна, і доглядати за чоловіком, і з любов'ю подавати чай».

Лист МОН про скасуванням позитивного висновку щодо цієї навчальної програми уже розіслано обласним департаментам освіти та інститутам післядипломної педагогічної освіти.

«Програма курсу, всі методичні посібники та робочі зошити, які йдуть разом з нею, будуть відправлені на повторний розгляд комісії», — заявила міністерка освіти і науки України Лілія Гриневич.

Вона також зазначила, що оскільки виявлення дискримінаційних норм у навчально-методичній літературі останнім часом набуло масового характеру, потрібно застосовувати системні рішення.

У зв'язку з цим МОН в найкоротший термін підготує наказ про підвищення якості відповідної літератури. 

«Справа не в тому, у скількох школах викладається цей факультативний курс, адже навіть якщо в  одній школі може вивчатися курс с таким дискримінаційним текстом, то це — вже проблема», — впевнена міністерка. 

Гриневич наголосила, що в обов`язковому порядку буде переглянуто склад усіх комісій, які працюють при Науково-методичній раді з питань освіти. На думку міністерки, потрібно підвищити персональну відповідальність експертів та рецензентів, які дають позитивні висновки до навчальних програм, факультативних курсів та навчально-методичної літератури.

Раніше повідомлялося, що МОН рекомендувало керівникам дошкільних навчальних закладів використовувати в роботі з дітьми дошкільного віку релігійні обряди.

Поділитись: