Міст Метро у Києві вже два роки «у втомленому стані». Його ремонт не вплине на роботу «червоної» гілки метро
Київський міст Метро, який проходить через Дніпро, перебуває у «втомленому стані» вже два роки. Проте бюджет на проведення його капітального ремонту заклали лише в цьому році.
Про це заявив депутат Київради, голова постійної комісії з питань бюджету, соціально-економічного розвитку та інвестиційної діяльності Андрій Вітренко.
«Два роки на це ніхто не звертав уваги, просто констатували такий факт. Зараз виділені кошти на розробку проєктно-кошторисної документації, на створення відповідних пошукових робіт, і якщо буде підтверджено, що він є аварійно небезпечним, то, на жаль, буде вимога закрити цей міст, який сполучає два береги», — сказав депутат в етері телемаратону «Єдині Новини».
Вітренко додав, що такий сценарій є апокаліптичним: «Тому що ми розуміємо, яке значення мають мости для Києва, що їх катастрофічно не вистачає, що це стратегічні об'єкти для пересування не лише громадян, так у нас зараз в країні ще й воєнний стан. Тому це страшна подія, яка може статися будь-якої миті».
Чи вплине це на метро?
Раніше очільник «Київського метрополітену» Віктор Брагінський сказав, що попри важливість ремонту на мосту, на метрополітен це ніяк не вплине.
«Міст Метро дійсно перебуває у дуже важкому, як кажуть, "втомленому" стані. Він потребує капітального ремонту. Але нічого критичного з боку метрополітену там не відбувається», — сказав він.
Брагінський пояснив, що працівники метрополітену проводять обстеження колій спеціальними колієвимірювальними машинами. Тобто це не візуальний огляд, а огляд за допомогою спеціальної техніки: «У нас на цій ділянці від станції "Дніпро" до станції "Гідропарк" жодних відхилень від норми не існує. Тобто там немає аварійності чи якоїсь небезпеки для перевезення пасажирів. А міст дійсно треба ремонтувати».
Доповнено. Згодом директор Департаменту транспортної інфраструктури Руслан Кандибор також наголосив, що «червона» гілка метро працюватиме в штатному режимі під час ремонту мосту. Роботи з підсилення опор мосту Метро заплановані на 2024 рік.
Зазначимо, Міст Метро — це двоярусна збірна залізобетонна споруда: верхня естакада пристосована під метрополітен, а нижня під автотранспорт. Він з’єднує правобережну частину Києва з Венеціанським островом (Гідропарк), який вже потім з’єднується з лівобережжям Русанівським мостом.
- Поділитися: