Світ

Міжнародне керівництво Reebok не знало про запуск російської кампанії «Ні в які рамки»

«Говорит Москва»
Світ/Міжнародне керівництво Reebok не знало про запуск російської кампанії «Ні в які рамки»
Зберегти
Вигляд
У головному офісі компанії Reebok не знали про запуск російської рекламної кампанії «Ні в які рамки» і не погоджувало слогани для неї. Про це заявив офіційний представник Reebok Global Деніел Сарро, передає радіостанція «Говорит Москва».

«Таке виконання нашої акції «Be more human», яке видалили, як тільки ми про нього дізналися, не було погоджено з Reebok. Загальна кампанія однак буде продовжена, як і планувалося» — зазначив Сарро.

Раніше автор російської рекламної кампанії, маркетолог Олександр Голофаст стверджував, що всі гасла, зокрема й той, що викликав хвилю обурення у соцмережах («Пересяду з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя») узгоджували з керівництвом російського відділення Reebok.

Нагадаємо, 7 лютого російська філія спортивного бренду Reebok запустила у своїх соціальних мережах кампанію, що мала на меті начебто сприяти гендерній рівності. Проект вийшов під лозунгом «Ні в які рамки». У ньому знялися російські спортсменки й активістки. Поруч на постерах розмістили фрази: «Ой, не все!», «Донька маминої подруги», «Я не договорила!» та «Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче лице» 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Як російський Reebok «сідав на обличчя», а сів у калюжу. Маркетолог образився і звільнився

Більше про:
# Reebok
Пов`язані новини