На Facebook поскаржилися через рекламні інструменти, які дозволяють дискримінувати людей за статтю

Facebook звинуватили в тому, що його інструменти дають роботодавцям можливість поширювати оголошення серед користувачів за статевою ознакою, що суперечить законам США. На компанію поскаржилася Американська спілка захисту громадянських свобод.

Про це пише BBC.

Скарга ґрунтується на прикладі того, як трьом жінкам з різних штатів у Facebook не показували оголошення про роботу, пов’язані з традиційно чоловічими професіями.

Роботодавці, які у Facebook запрошували на роботу механіків, покрівельників, інженерів охоронних систем, використали інструменти Facebook, що обмежили коло осіб, які можуть побачити ці оголошення.

Наприклад, одне з оголошень поширювалось лише серед «чоловіків віком від 25 до 35 років, які живуть або перебувають у Філадельфії, штат Пенсильванія».

Така практика вважається дискримінаційною і незаконною в США відповідно до Акту про громадянські права 1964 року. Акт забороняє дискримінацію тих, хто шукає роботу за ознаками «раси, кольору шкіри, статі або походження» на всіх етапах працевлаштування.

«Коли роботодавці в переважно чоловічих галузях просувають свої оголошення тільки серед чоловіків, вони перешкоджають жінкам потрапити до цих галузей», – каже Ґален Шервін зі Спілки захисту громадянських свобод.

До того ж, за словами правозахисників, подібні практики не тільки обмежують доступ жінок до конкретних вакансій, а й до різноманіття інших пропозицій, які стає видно, якщо клікнути по оголошенню.

З іншого боку, зазначає BBC, одночасно с оголошенням, яке націлене на чоловічу аудиторію, може існувати аналогічне оголошення, розраховане виключно на жінок.

Речник Facebook Джо Озборн пообіцяв детально розглянути скаргу і покращити рекламні практики в соцмережі.

«В Facebook немає місця для дискримінації. Вона суворо заборонена нашою корпоративною етикою і протягом останнього року ми посилено працюємо над тим, щоб захистити наші системи від неправильного використання», — сказав він

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook запроваджує нові правила для рекламодавців

Раніше агентство Bloomberg опублікувало звіт, в якому йшлося про те, що серед 500 найбільших компаній світу найбільше представництво жінок у радах директорів мають компанії Франції, в той час як в азійських компаніях жінки майже не представлені.

/Лев Коротаєвський

Поділитись: