Національний банк України спільно з Державною міграційною службою оновлять нормативно-правові акти для того, аби спростити процедуру оформлення банківських послуг власниками паспортів у формі ID-карток.

Про це повідомляє прес-служба НБУ.

«Після внесення відповідних змін банки зможуть не лише зчитати інформацію з чіпу ID-картки, але і упорядкувати правила її зберігання та обробки в електронному вигляді. Це дасть можливість значно зекономити час клієнтів на отримання банківських послуг та зробить їх доступнішими для громадян», — пояснюють у Нацбанку.

Там зазначають, що відповідно до законодавства, ID-картка є таким самим документом, що засвідчує особу, як і паспорт. Однак наразі залишається низка питань щодо того, як обробляти та зберігати інформацію з цих карток.

Нагадаємо, що у 2018 році українці оформили понад 1 мільйон ID-карток.

Раніше повідомлялось, що Мін’юст готує законопроект про онлайн зміну прописки для власників ID-карток.

Нагадаємо, у листопаді 2016 року в Україні почали видачу «пластикових паспортів» — ID-карток з фото громадянина і чіпом, куди записані дані власника, а також можуть бути занесені відбитки пальців і цифровий підпис.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile