ENRU
BBC

«Народний фронт» та «Радикальна партія» найбільше витрачають на рекламу в медіа — ЧЕСНО

Політичні партія «Народний фронт» та «Радикальна партія» найбільше витратили на рекламу у медіа.

Про це йдеться у дослідженні громадського руху ЧЕСНО.

Зазначається, що в період з липня 2016 року по червень 2017 року «Народний фронт» витратив на рекламу понад 33 мільйонів гривень державних коштів.

Слідом за нею в рейтингу — «Радикальна партія Олега Ляшка», її витрати за зазначений період становлять понад 13 мільйонів гривень.

Загалом на рекламу в медіа ці партії витратили понад 35% виділених їм коштів. Найбільше грошей надійшло для оплати реклами на телебаченні, а найменше — в інтернеті.

Графіка: рух Чесно

«Блок Петра Порошенка» посідає четверте місце в рейтингу найбільших витрат на рекламу, за зазначений період партія витратила 800 тисяч гривень на популяризацію в ЗМІ. Ці кошти становлять менше 1% виділених державою грошей для партії.

Раніше повідомлялося, що парламентські партії витратили більшість отриманих з держбюджету коштів на оплату реклами. За даними Комітету виборців України, з вересня 2016 року до вересня 2017 року партії витратили загалом майже півмільярда гривень на популяризацію, 407 мільйонів з яких склали кошти держбюджету.

/Анастасія Струк