«Наші гроші»: фірма дружини заступника глави ОП заробила на вояжах Зеленського регіонами 1,2 мільйона гривень
Фірма дружини заступника глави Офісу президента Кирила Тимошенка GoodMedia заробила 1,2 мільйона гривень на передвиборчій кампанії «Слуги Народу» до місцевих виборів 2020 року. Гроші заплатили за організацію та проведення корпоративних заходів партії та її регіональних організацій.
Про це пише видання «Наші гроші».
Підтвердження фінансових стосунків «Слуги Народу» та GoodMedia видання знайшло на сайті НАЗК. Зокрема, у звіті політичної партії за третій квартал 2020 року вказано, що ТОВ «ГУДМЕДІА» отримала від «Слуги Народу» 1,23 мільйона гривень за послуги проведення заходів.
Які саме послуги надавалися, не уточнюється. А втім, видання з посиланням на свої дані вказує, що з 19 серпня по 12 вересня на проведення заходів у низці міст України витрачали від 79 до 123 тисяч гривень. Зокрема, на захід у Каневі 28 серпня, за даними видання, витратили 97 тисяч гривень.
Ці дати збігаються з повідомленнями про робочі візити президента Володимира Зеленського. Наприклад, Офіс президента повідомляв про відвідини Зеленським Шевченківського національного заповідника в Каневі 28 серпня. Але про участь у партійних заходах «слуг» в ОП не зазначали.
Окрім того, громадська мережа «ОПОРА» повідомляла, що 28 серпня Зеленський узяв участь у презентації Стратегії розвитку Черкащини, де також представили кандидатів від «слуг» на місцевих виборах.
Тоді в «ОПОРІ» зазначали, що захід у Каневі був організований передовсім штабом партії «Слуга Народу», а мережа подала запит до облдержадміністрації, щоб з'ясувати, чи можна вважати проведення такого заходу порушенням виборчого законодавства.
Свої дані «Наші гроші» отримало після розслідування видання «Бабель», яке з'ясувало, що фірма GoodMedia організувала серію форумів «Україна 30» за участі перших осіб держави, міжнародних і громадських діячів та представників бізнесу. За даними ЗМІ, участь в «Україні 30» для представників бізнесу та громадських діячів була платною.
- Поділитися: