Національне агентство з питань запобігання корупції затвердило план заходів із забезпечення належного безперебійного функціонування Єдиного державного реєстру декларацій.

Національне агентство з питань запобігання корупції затвердило план заходів із забезпечення належного безперебійного функціонування Єдиного державного реєстру декларацій.

Про це повідомляє прес-служба НАЗК.

«Цей документ передбачає реалізацію певних завдань, які забезпечуватимуть роботу Реєстру електронних декларацій у 2017 році. Зокрема, розробку заходів з модернізації програмно-апаратної бази ІТС «Реєстр е-декларацій», організацію прямого доступу Національного агентства до інших державних реєстрів та інформаційних баз даних, а також підключення до спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи Національної системи конфіденційного зв'язку (СІТС НСКЗ)», — йдеться у повідомленні.

План спрямований на налагодження прямого автоматизованого доступу до державних реєстрів і баз певних міністерств та служб.

Зокрема, йдеться про Державний реєстр актів цивільного стану, Єдиний реєстр довіреностей, Спадковий реєстр, інформацію про осіб, які отримують соціальні виплати, інформацію з Інтегрованої інформаційно-пошукової системи органів внутрішніх справ України, інформацію з модуля «Податковий блок» ДФС.

Також передбачається закупівля необхідного обладнання для розгортання системи електронного декларування.

Раніше повідомлялось, що НАЗК не могло розпочати перевірку е-деклрацій, бо не мало доступу до необхідних реєстрів.

Поділитись: