ENRU

Нейромережа навчилася передбачати успіх фільмів в прокаті

Компанія ScriptBook представила однойменний інструмент, який здатний передбачати успіх фільмів в прокаті. За словами творців програми, її прогнози виявляються точними в 84% випадків.

Про це повідомляє Variety.

Система працює на основі штучного інтелекту, який навчали на 6 500 сценаріїв. Програма аналізувала їх, порівнювала з касовим успіхом картин і в такий спосіб навчилася передбачати, наскільки популярним фільм виявиться в аудиторії.

Автори протестували програму на 62 кінострічках студії Sony Pictures, що вийшли в певний період. Не знаючи, окупилися ці картини в реальності, нейромережі змогли виявити 22 збиткових проектів з 32. Таким чином, скориставшись ScriptBook, Sony змогла б заощадити величезні гроші, кажуть творці.

Щоб скористатися програмою, користувачеві досить завантажити в неї сценарій в PDF-форматі. Після цього нейромережа почне обробляти текст і детально його аналізувати: зокрема вона вирахує віковий рейтинг фільму, визначить головних позитивних і негативних героїв і розпізнає їх характеристики. Врешті ScriptBook передбачить цільову аудиторію картини та її перспективи в прокаті.

Засновниця компанії ScriptBook Надіра Азермаі визнає, що програма все ще працює неідеально, але зазначає, що точність прогнозів 84% — це вже дуже багато.

За її словами, інструментом зможуть користуватися як виробники фільмів, так і дистриб’ютори, які купують права на показ картин. При цьому кожне використання ScriptBook обійдеться клієнтам у 5 тисяч доларів.

Раніше ми розповідали, що Sony випадково виклала на YouTube повний фільм замість трейлера.